Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enArrasmith, Dean G.; und weitere
TitelA Comparison of the Selected-Response Strategy and the Constructed-Response Strategy for Assessment of Third-Grade Writing Task.
QuelleIn: Journal of Educational Research, 77 (1984) 3, S.172-77Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterConstructed Response; Early Childhood Education; Grade 3; Objective Tests; Student Evaluation; Teacher Attitudes; Test Validity; Writing Evaluation; Writing Exercises
AbstractTwo common strategies for assessing writing techniques and objective techniques are compared in a study of third-grade students. Student performance on selected response and constructed response test items, measuring the identification and construction of complete sentences, is compared. Results suggest that selected response items may lack construct validity. (Author/JMK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: